Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2013 10:16 - Открито писмо на българския гражданин Николай Мишев до Волен Сидеров и ПП Атака
Автор: nmishev Категория: Политика   
Прочетен: 2757 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 22.05.2013 10:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Уважаеми Г-н Лидеров, уважаеми депутати от ПП Атака,

 

Аз съм един обикновен, но буден български гражданин, запознат с историята на България и с политическото й устройство. Имам самочувствието че съм добре информиран и образован. По убеждение съм модерен националист, което се доближава до идеите на нашите революционери-герои Христо Ботев, Васил Левски и др.: политически и културен превез на българската нация без да се подтискат правата на етническите и религиозните малцинства. В такъв смисъл расизма, ксенофобията и антисемитизма са ми чужди, както и формите на нихилизма, които ни заобикалят – пример затова е странния анализ на Комисията за защита от дескриминация, която миналата година излезе със становище че текстовете на Ботев трябва да бъдат „редактирани“, тъй като насаждали етническа омраза. Чувството ми за национална принадлежност не ми е пречела през годините да работя и да уважавам колеги и съседи от малцинствата: турци, цигани или българо-мохамедани. Изглежда че щом няма намесата на тази или онази партия хората някак си естествено се разбират.

 

Не оправдавам под каквато и да е форма поведението Ви спрямо журналист от българска медия и служител на Министерство на вътрешните работи. Агресивното Ви поведение, което се изля към Валерий Симеонов от СКАТ, както и срещу онзи злощастен полицай, който имаше смелостта да се намеси. За което го поздравявам. През 2005 г. Вежди Рашидов се сби с полицай пред Столична община и му счупи носа. „За награда“ по-късно стана министър на културата в кабинета на Бойко Борисов, същия който тогава беше секретар на Вътрешното министерство и колега на бития полицай. А спомняте ли си онзи скандален случай с депутата от НДСВ Камен Влахов, който през 2005 г. беше заплашил служител от тогавашното дружество „Паркинги и гаражи“ че ще „стане на кълбо“, защото са му вдигнали автомобила, въпреки че преди това е паркирал на забраненото за целта място. Да, и на мен са вдигали автомобила и съм си плащал солени глоби, но не съм протестирал, защото съм знаел че съм виновен. Още по-малко съм се сбивал и наранявал служител на реда. Изглежда че под депутатския имунитет Вие и Вашите колеги от българския Парламент сте свикнали че сте недосегаеми, а ние обикновените граждани можем да бъдем наказвани. Това ни излага пред цивилизования свят и е поредното доказателство за язвите в българското общество. Попитайте един журналист в една цивилизована държава какво би се случило с подобен политик, ако прояви подобно поведение.

Не доумявам и от факта че след като внимателно изгледах репортажа по този случай изказах своите мнения на фейсбук страницата на ПП Атака (http://www.facebook.com/ataka.pobeda?ref=stream). Без да обиждам, с тона на приличие и цивилизованост. Тези коментари не се харесаха на цензура, който администрира страницата и моя статус и коментари бяха изтрити. Имаше и други коментари, които излизаха от тона на приличието, но те бяха оставени. В момента нямам възможност нито да създавам статуси, нито да коментирам на страницата на ПП Атака. Това е комплимент за мен, но и показателно за вас, т. н. „български патриоти и националисти“. Позволете ми да обобщя: съвременния националист не е този, който беше от 30 и 40-те години на Двадесети век, когато волно вилнееха идеите на фашизма. Модерния националист е национално отговорен, грижливо пази заветите на предците си, без да изпада в шизофренична параноя и да се включва във вандалски сблъсъци. Поведението Ви ме огорчи, защото това доказва че в общественото пространство липсва партия, която да защитава националните ни интереси.





Гласувай:
6



1. lambo - От 2007 г. насам аз също съм запретен да влизам във форума на Атака
22.05.2013 10:57
Не само да пиша, но даже не мога да влизам да чета !
Такъв страх го тресе "ултра-националиста" Сидер от мене и такива като мене

http://lambo.blog.bg/politika/2013/05/21/nomera-na-volen-ibrika-i-kurvata-ataka.1112590
цитирай
2. shitonyou - Поведението на Сидеров не само е ...
22.05.2013 11:01
Поведението на Сидеров не само е непристойно, некоректно и обидно, но и нелогично. Не знам дали сте гледали предаването "Референдум" по БНТ снощи 21.05.13, но Сидеров се държа изключително агресивно и на моменти дори будеше смях и срам пред опонентите си. Ако аз бях на мястото на водещата на предаването - г-жа Чешмеджиева, щях да го изгоня още след първото или второто "избухване".
Някои ще кажат: "Оставете го, той е луд!"
Не е луд той, не е. Трябва му един определен процент, за да бъде в парламента и да прави от всяка ситуация един аматьорски цирк. А партийната субсидия се разпределя от него както подобава. Сега обаче е в неизгодната ситуация ПП Атака да определя в българския парламент дали да подкрепи така омразните от него ГЕРБ и Борисов или БСП+ДПС, срещу които Сидеров лаеше като малко кученце. Каквото и да направи Сидеров е в цугцванг и ще изгуби позиции.
Ако беше истински националист или патриот... но това вече е друга тема.
цитирай
3. анонимен - Субектът Сидеров
22.05.2013 11:16
отдавна е опровергал народната поговорка :

"Главата на лудия не побелява."

В същото време отдавна е потвърдил друга народна поговорка:

" Кучето лае, за да опази не селото, а себе си."

Защо ли ? Защото:

Наглостта при Него е умишлено изграден през годините начин на действие, но зад наглостта Му се крие неосъзнато чувство на страх. Подобни субекти без власт и охрана в същност са духовни пигмеи.
Не случайна е и приликата Му с един националсоциалист /нацист/, на когото видимо се старае да прилича с думи и постъпки. Но зачестилите Му пристъпи на истерична логорея са въздействащи единствено на подобни нему субекти с първосигнални възприятия и мислене.

Подобни субекти никога не са завършвали добре. Самият Той добре го осъзнава.
цитирай
4. nmishev - Автора
22.05.2013 20:01
Още преди около седмица похвалих риториката на Волен затова че наистина се професионално се държеше в медиите: нямаше онзи така типичен за него агресивен тон, беше аргументиран и се държеше като подготвен оратор. Предупреждавах ПП Атака че трябва да сменят тона и поведението и да бъдат националноотговорна опозиция. Такава се чака като месия от нормалните млади националисти. Но щом Сидеров и неговата партия влезнаха в парламента сякаш помирисали властта побесняха. Това ще им струва много, не защото го искам, а защото такъв е естествения ход на събитията - политиката не толерира лошите играчи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmishev
Категория: Политика
Прочетен: 76858
Постинги: 16
Коментари: 60
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930