Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2006 13:59 - Как се печели доверието на клиентите
Автор: nmishev Категория: Бизнес   
Прочетен: 3956 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 10.12.2006 14:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тази статия е продължение на опонирането на Банкера затова че усмихването и продажбата са утопия. Явно че трябва да се правят сериозни предложения /ниски цени и високо качество/ и хората ще се юрнат при теб да купуват. Да, ама не! Важно е да имаш контакта с клиента, да му помогнеш да си избере това което му е необходимо и после той отново сам ще дойде при теб. 
Рядко ще се забележат добри търговци, които са си на мястото. Повечето от немай къде са станали такива, защото си мислят че търговията е лесна работа и няма "копане". Първоначално има доста да "копаш". Но в един момент градината започва сама да ражда твоите плодове. Но винаги тази градина се нуждае от специално внимание и тя ще ти се отблагодари.
И дотук - извод първи: усмихвай се, създавай доверие и то само ще ти се отблагодари.
След това този имидж постоянно трябва да се поддържа и не бива да се разрушава, въпреки успехите ни в търговията. Има случаи от един от българските мобилни оператори, които са надписвали и, изглежда, продължават да надписват месечните сметки. Питайте ме кога ще се върна при тях! 
Извод втори: не унищожавай имиджа си заради глупост и алчност. Впрочем това са част от основните причини, според Буда, които карат света да страда. 
В крайна сметка без да изпадаме в подробности има една проста и ясна истина: дръж се коректно с хората, имай търпение и ще спечелиш. Това се отнася не само за бизнеса, но изобщо за целия ни живот. Както Брадли Шугарс /известен американски рекламист/ споменава: "Лесно ли е? Не. Просто ли е? Да." Нека бъдем професионалисти и хора, които пазарната икономика не ги е зомбирала, а ни е създала широко поле за изява.


Тагове:   как,


Гласувай:
0



1. merita - просто но не и лесно
10.12.2006 14:27
Ти сам го казваш , че търговията не е за всеки.Верно е че мнага хора стават търговзи от немайкъде.Това им създава доста проблеми защото нямат нужната култура и потготовка за това.Не случайно започнах с културата , защото тя е основата .Общуването е средството чрез което осъществяваме връзката с клиента.Ние трябва да го владеем.Потготовката ни е от значение и ако не е достатъчна то и резултатите са слаби и непостоянни.
А клиентите ни няма да ни чакат да се учим дълго.Ще си намелят по вещи търговци ,които да им предложат по добро обслужване.
цитирай
2. nio - Усмивката и цената са важни, но имат ...
10.12.2006 14:56
Усмивката и цената са важни,но имат различна тежест в различните видове бизнес.
Едва ли ще се трогна от усмихнатата служителка в банката или при избора на мобилния си оператор.

В продажбите на дребно обаче без усмивка и блага приказка си направо загубен.По линията на реализиране на стоки и услуги,директния контакт е последен и решаващ.В България се шири мнението че продавачка и сервитьорка става от всяко "дърво".

Всеки обаче знае как се чувства когато срещу него застане едно темерутесто "дърво" и къде отива мерака му да похарчи някой лев.

Та има доста да се учим на тема търговия.
цитирай
3. nmishev - Други мнения за печелене на доверие
10.12.2006 17:33
Приятели! Ще се радвам да споделите своите начини за печелене на доверие на клиенти...според вашата гледна точка.
А колкото до Банкера, ще те почерпя и с чаша хубаво вино, стига да си интересна компания :)
цитирай
4. dosheva - Честността!
11.12.2006 15:57
Хората са свикнали да ги лъжат. Лошото е, че и продавачите са свикнали да лъжат в качествата на стоката само и само да си продадат стоката. Хубаво е да приемем всеки клиент като приятел. Независимо дали има или няма пари, ние трябва да му помогнем и да направим избора му максимално удовлетворяващ.
цитирай
5. kelvinator - За продажбата
12.12.2006 15:30
От много дълго време продавам. Застрахователни продукти и недвижими имоти. В същност считам, че покупко-продажбата е един нормален обмен на енергия на Вселената.
От тук С течнеитео нав ремето разбрах, че аз не продавам продукта, не продавам компанията, не продавам и себе си дори. Аз просто продавам усещането на клиента за това как ще се почувства след покупката. За успешната продажба според мен е необходимо едно изключително важно условие: От самото начало на контакта да се изгради дух на сътрудничество с клиента.
цитирай
6. merita - определено съм съгласна
12.12.2006 22:23
и подкрепям това което казваш Келвинатор.Духа на сътрудничество е много важен.Да накараш клиента да си мисли че той диктува сделката а всъщност да играе твоята игра образно казано.
цитирай
7. merita - определено съм съгласна
12.12.2006 22:23
и подкрепям това което казваш Келвинатор.Духа на сътрудничество е много важен.Да накараш клиента да си мисли че той диктува сделката а всъщност да играе твоята игра образно казано.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nmishev
Категория: Политика
Прочетен: 76857
Постинги: 16
Коментари: 60
Гласове: 77
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930